Psx4droid.Playstation1.v1.7 apk





indirme linki





Eksileri

Google, Android Market'ten uygulama kaldırıldı
Katlı kurulum, masaüstü müdahale içerir ve son derece teknik
Bazı oyunlar da yüksek seviye Android cihazlarda yavaş ve laggy olan


Özellikler


psx4droid Android için bir PlayStation ve PSP oyun emülatörü. Eğer ya mıydı hala bir PSX oyun vardır?!? Bu uygulama geri hala orijinal konsolu veya yok olup olmadığını geç 90/2000 başlarında oyun başlık sevinç ve heyecan getiriyor.Emülatörü kurulması ve yapılandırılması, ayrıca oyun ROM buldum sonra, oyun ve çoklu dokunmatik etkin Dpad denetleyici ekranda daha sonra artı devam etmek kaydetmek devletler ile kontrol edebilirsiniz.

Sancı Uyarı: eski oyun konsolu emülatörlerine ilgileniyorsanız ve onlarla deneyiminiz varsa o zaman emülatör destekleyen dosya türlerini iyi ROM bulma onları kurma ve daha sorunlu yer yükünü seviyeleri biliyorum. Ben çok fazla özgür [öksürük] bu oyun erişim alıyoruz olarak şikayet edemez sanırım. Ama en azından altı dolar uygulaması "herhangi bir oyun oynamak için önce ayarları altında BIOS dosyasını belirtmek gerekir" hata mesajı ile karşılaşacaksınız zaman Internet üzerinde aşağı avcılık karşı başlangıçta hayati scph1001.bin dosyası ile gelmelidir ilk açılışında.

Diğer önemli uyarılar bu nedenle oynamak BIN dosya türlerini onları dönüştürmek gerekir emülatörü ECM dosya türünü ROM desteklemez vardır. Bazı ROM'lar da yüksek seviye Android cihazları (Ben Nexus One Street Fighter Extreme ve hala oyun ve ses kekeme var) laggy bulunmaktadır. Son olarak, uygulama ile ilgili ama bulma iyi ROM bazı sitelerde bir ağrı değildir. Biz DopeRoms ROM'lar için tüm çalışma arounds olmadan en iyi site olarak buldum.

Sancı Uyarı:

eski oyun konsolu emülatörlerine ilgileniyorsanız ve onlarla deneyiminiz varsa o zaman emülatör destekleyen dosya türlerini iyi ROM bulma onları kurma ve daha sorunlu yer yükünü seviyeleri biliyorum. Ben çok fazla özgür [öksürük] ​​bu oyun erişim alıyoruz olarak şikayet edemez sanırım. Ama en azından altı dolar uygulaması hayati ile gelmelidir scph1001.bin ile karşılaşacaksınız zaman Internet üzerinde aşağı avcılık karşı başlangıçta dosya "herhangi bir oyun oynamak için önce ayarları altında BIOS dosyasını belirtmek gerekir" hata iletisi ilk açılışında.

Diğer önemli uyarılar bu nedenle oynamak BIN dosya türlerini onları dönüştürmek gerekir emülatörü ECM dosya türünü ROM desteklemez vardır. Bazı ROM'lar da yüksek seviye Android cihazlarda laggy olan (I Nexus One Street Fighter Extreme ve hala oyun ve ses kekeme var) . Son olarak, uygulama ile ilgili ama bulma iyi ROM bazı sitelerde bir ağrı değildir. Biz bulduk DopeRoms ROM'lar için tüm çalışma arounds olmadan en iyi site olmak.



Benzer Haberler

Oyun 4690918061246461244

Yorum Gönder

  1. Tekkene benzettim ama sanırım emülatörmüş.Pek emülatör kullanamıyorum pc de de.Denemek lazım.

    YanıtlaSil

Yeni temamızı beğendiniz mi?

İzleyiciler

Blog Arşivi

iletişim için

Ad

E-posta *

Mesaj *

item