Thor: Tdw - The Official Game V1.0.0 Sınırsız Altın ve Coin hilesi apk



Hepimiz küçüklüğümüzden beri süper kahramanlari severiz  thor olsun örumçek adam iron man  ama bunlarin oyunlarini oynamak  çok başka bir zevk verir bize sanki içindeymişiz gibi sanki biz o süper kahramanmışız gibi  şimdi thorun yeni çıkan oyunu  thor:tdw sınırsız para ve coins hilesi ile paylaşıcam size arkadaşlar tek ricam bir yorum atmaniz göruşunuzu bildirmeniz.
Dipnot:linkler güncellendi






Benzer Haberler

Oyun 4931028184007099320

Yorum Gönder

  1. Güzel bir oyun ancak internet açıkken sürekli oyundan atıyor..sanırım bazı hatalar var..interneti kapatıp onuyorum ve jotunheim ı bitirmek üzereyim bazı yerleri gerçek çok zorluyor...

    YanıtlaSil
  2. download yok kardes acılan sıtede download yok duzeltebılırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halletim hocam yanlız apk ve data ayri bu sefer iyi oyunlar

      Sil
  3. Şimdi bunu direk olarak telefonamı atıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk önce apk atıcaksın sonra sd dosyasini apk kuracaksın zaten apk acarasn kurulur o kendı aynen direk atıcan telefona

      Sil
    2. simdi bu oyun kurulu zaten telefonumda benim bu data dosyasını nasıl kullanmam gerekiyor onu anlamadım. indirdigim datanın ıcınde .obb uzantılı bı eklenti var.

      Sil
    3. telefonda android> data>obb diye klasör var böyle bulursun onun icine atıcan obb nin

      Sil
    4. telefon note 2 android > obb klasör ama icinde thor la alakalı bi klasör yok. direk bu eklentiyi atsam oyunla baglantılı olurmuki acaba.

      Sil
    5. oraya at hocam zate yuklu olani sil sonra apk indir öyle calısır yoksa calısmaz

      Sil
    6. 2 sekildede denedim olmuyor (:

      Sil
    7. eskisini tamame kaldır - sonra bunları yukle dediğim yere at dosyayi apk olani kur insstaller ile sonra bi daha dene yaptın mı bunlari

      Sil
    8. insstaller falan kullanmadım hoca ben (:

      Sil
  4. APK DOSYASI BOZUK SANIRSAM INDIRMIYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş apk ile cekmiyorsun datayi bak altında data da mevcut onu da indir.

      Sil
  5. Nidavellir ri nasil geccez ya yardimci olurmusunuz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun ile ilgili bir bilgim yok ben hilesini paylaştım :)

      Sil
  6. Apk ve Data klasörleri aynı doğrumudur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yorumun için sağolasin duzelttim

      Sil
    2. önemli değil kardeşim. Ayrıca bu hile apk mı oluyor yoksa data ile birlikmi indirmemiz gerekli bende oyun kurulu şuanda ?

      Sil
    3. datayi da indirmelisin hocam yoksa calısmaz

      Sil
    4. tamam datayıda indiriyorumm. Şimdi bunları telefonda birleştiricemmi nasıl yapıcam onuda söylersen çok memnun kalırım kardeşim. Bu arada kullandığım tel. LG G2 uygulamalarda iphone gibi içeriğine giremiyorum oyunun.

      Sil
    5. hocam datayi indir apk indir ilk önce datayi android obb klasörun içine at sonra apk kur apk installer ile apkyi kur hocam

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    7. kardeşim dosyaları obb içine atarken yeterli alan yok deyip en büyük dosya olan dosyayı almıyor galiba. Yeterli alan yok diyor ama 9 gb boş alan var ayrıca apk yı da uygulamalara atıyorum ondanda aynı şeyi veriyor. APK installer indirdim fakat kurulum nasıl olacak biraz daha açıklasan ilk defa böyle bişey yapıyorum bir kaç fotoğraf olsa iyi olcakmış.Ve olayın gerçekleştiğini nasıl anlıcaz ?

      Sil
    8. http://u1312.hizliresim.com/1j/1/v2rq1.png

      bu hatayı alıyorum dosyaları telefona atarken :(

      Sil
    9. ismail hocam bir kaç gün içinde resimli bir anlatım yapıcam cok talep geldi yapayim artık. Hafiza kartına atıp telefona taşımayi deneyin bir de ya da telefona format atın bir sorun olabilir 9gb boş oldugu halde bunu demesi çok sacma - eğer apk installer ile kurulum yaparsaniz telefon ekranında thorun ikonu belirecek

      Sil
    10. hafıza sorununu hallettim. bu 3 datayı ve apk yı ayrı ayrımı atıcaz hepsi 1.5 gb ? ayrıca apk dosyasının uzantısıda obb gözüküyor onu apk mı yapıcaz. biraz açıklarmısın ufak

      Sil
    11. kardeş 3 datayi da indir onlar tek parca ama 3 e ayrılı yani parti1 indirirsen otomatik 3. kadar acılır ve 1 parca olarak cıkar ve o 3 datanin içinde apk dosyasi mevcut

      Sil
    12. hiçbirinde apk uzantılı bir dosya yok ki . apk olarak verdiğinde bile obb uzantılı dosya, uzantıyı değiştirip apk yaptım yüklemedi. başka bir yerden apk dosyası buldum ondada dosya yüklenemedi, Aynı ada sahip çelişen imzalı bir mevcut paket zaten yüklendi. Hatası alıyorum.

      Sil
    13. linki yeniledim kardeş bunu dene bide istersen

      Sil
    14. kardesim simdi ben bu dedigini indirdim daha sonra ne yapacam

      Sil
  7. linkler sininmiş kardeş yenilermisin

    YanıtlaSil
  8. linkler yenilendi 2 alternatif tek link eklendi

    YanıtlaSil
  9. Ben nasil yapacağımı pek anlamadım resimli bir anlatım yok mu?

    YanıtlaSil
  10. Kardesim ordaki linklerden huge files olandan indiriyorum indikten sonra nereye atacam iphone 4 telefon itools ile baglanti sagladim lütfen cok acil

    YanıtlaSil
  11. kardeş iphone de calısmaz bu sakın öyle bir hata yapmayasin :D

    YanıtlaSil
  12. hocam ilk önce oyunu yedekleyin sonra silin bunu yükleyin oyunu yapan firma önlem almış olabilir size kesin bir şey söyleyemem

    YanıtlaSil
  13. kardeş guncelleme zorunluysa yapacak bir şey yok yapmalısın eğer calısmazsa başkasini yapmaya calışacağım ben oynamadığım için pek bilgim yok güncelleme ile ilgili ona göre bilgi verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  14. Hocam deniyecem bakalım yapabilirsem paylaşıcam burdan :D

    YanıtlaSil
  15. bugun ugraşırım yapabilrsem koyarım hocam sen takıl bu arada google reklamlarına da tıklarsan sevinirim :D

    YanıtlaSil

Yeni temamızı beğendiniz mi?

İzleyiciler

Blog Arşivi

iletişim için

Ad

E-posta *

Mesaj *

item