Glu Credit Hack Hile Sınırsız Credi


Glu Credit  tum glu oyunlarnda  kullanamayacağınız kadar kredi verir 

Kullanımı:

ilk önce wifi kapatın sonra apk inidirp kuurun mavi bir buton göreceksiniz ona tıklayın sonra rastgele bir glu oyununa girin evet krediniz hesabınıza yuklenmiştir hayırlı olsun dikkat edi wifi acık olmasin iyi oyunlar

Hileyi indirmek icin download now'a tıklayiniz


Benzer Haberler

Hile 6071955944271926060

Yorum Gönder

  1. Hangi apk yı indiriyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apk indirmeye gerek yok hocam bu verdigimi indir yeter

      Sil
    2. Ahmet bey download now yazan yere tıklayınız

      Sil
  2. Bilgisayardan indirip telefona mı artacaız çünkü telefondan yüklemeye çalıştım internet sayfasını kapadı. Cevabını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayara indir yada telefona ikisi ile de olur kardeşim eğer bilgisayar yok ise başka tarayıcı yada anti virüs programı varaa onu kapat reklamlari virüs olarak görüyor olabilir

      Sil
  3. eternity warriors 1 de olmuyor bu hile gwallet hilesi var onuda denedim oda 1 de olmuyor 1 de hile nasıl yapıcaz bilen biri bana lütfen ulaşsın ulukokersin@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yarin wifi ile yükler oyunları denerim dediğin oyunları internet üzerinden oynanıyorsa olmaz zaten program wifi bağlı iken calismiyor

      Sil
  4. 0 glu kredim vardı dediğini yaptım programı yükleyip kurdum - 40 a düştü ?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Internet bağlantin olmasin wifi ve mobil veriyi kapat

      Sil
  5. iyi günler telefonu ucak moduna alıp yaptım -6700 e düştü yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçak moduna alma sadece wi fi kapali olsun kardeşim

      Sil
  6. Kardeş mavi buton var diyorsun da bir kactane mavi klasör var dosyanin adi nedir

    YanıtlaSil
  7. Mavi buton yok bu 1..eksi 16.bin kusur glu kredim oldu sildim yeni yukledim gene 16.000 kusur oldu her yuklemede artiyor eksiler ustelik ANDROIDDOWNLOADER.ORIGIN.23 isimli zararli buluyor yama bizde farli sende farkli mi? Mavi buton nerede resim ekle bilelim mavi butonu :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://db.tt/h5HvEuca bu linkdeki resme bakarsan kırmızı içine aldığım yere tıklayın ama bunu yaparken wifi ve mobil internet kapalk olsun . Bu arada virüs var diyosun reklamlari virus olarak görüyor ben yapmadim programi hocam bilmem olmazsa dön bana

      Sil
    2. Ya kardes el8ne saglik sanirim basarili fakat ben akp yi kurdum ama verdgn link cikmio yani hangi klasoru secicez onu tekrar yayinlarsan sevinirim dosyayi indirdim APK YI kurdum actim ama birsuru dosya var hangisine tiklicam yardim plse

      Sil
  8. hocam eline sağlık 3,956,468 glu altınım oldu teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için ben teşekkür ederim

      Sil
    2. Serdar abi nasil yaptin faceden aatarmisin esat erkecoglu admin abi senden arkadaslik atarmisin serdar abi face fotosunda onumde notebook var restorandayim

      Sil
  9. hocam ben de dediklerinizi yaptım -40 kredi oldu ne ettin ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam o resme bak bi üsteki yorumda var mavi yere bas ve internet kapali olsun ben bir şey yapmadim sen yaptin

      Sil
  10. Hocam frontline commando yapamadim glu hilesini yardm istyormm

    YanıtlaSil
  11. ilk önce internetini kapat wifi ve mobil sonra apk yi kur uygulamlardan apki aç ve https://db.tt/h5HvEuca bu resimdeki yere tıkla oyuna gir sınırsız glu credit hilesi karşında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dosyayi indiriyorum fakat dosya acilmiyor nedeni nedir acaba

      Sil
    2. Timucin yandexin sitesinden mi indiriyorsun ? reklamı geç butonuna bas ordan indirmelisin

      Sil
  12. Apk ne :( desem dövmezsiniz degil mi? Bide aklim mantigim almiyor.. interneti kapasam nerden indircem? SIFRELI MI KONUSUYOSUNUZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş neden dövelim :)) şöyle anlatayim android uygulamalar oyunlarin uzantısı apk dir yani bir videonun avi. oluyor yada yazi dosyasinin text. yada pdf uzantıları oluyor bu androiddeki uygulama ve oyunların uzantısı da apk dir

      Bu arada indirdikten sonra uygulamayi kurucaksınız sonra interneti kapatıcaksın ve yuklediğin uygulamaya tıklıyacaksın https://db.tt/h5HvEuca bu resimde gösterdiğim yere de tıkla ve glu oyununa gir tabi bu sırada internet kapalı olsun umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
  13. Link:http://depositfiles.com/files/d3g1jgzv1
    Benim de sorun oyleydi simdi 4.000.000 oldu

    YanıtlaSil
  14. Kardeş kızıcaksn ama son bişey daha o uygulamayı nasıl kuruyoruz uğraştm uğraştm bi türlü çözemedm

    YanıtlaSil
  15. yok hocam neden kızayim hocam simdi andoinstalleri yükle google playden sonra burdaki apk yükle installer ile bunu seç ve kurmaya başla. google apk yükleme yazarsan ayrintli açiklarlar yada ben resimli yaparim su aralaar mesgulum

    YanıtlaSil
  16. dsyayı silsek krediler gidermi ?

    YanıtlaSil
  17. Onur Taşdeler20 Kasım 2013 08:50

    Krediler sadece interneti açarsan gider yoksa gitmez

    YanıtlaSil
  18. usta sana bişi danışcam bu kıller 2 oyunu war ama bnm telle uyumlu değilmiş markası xperia sl lt 26ii aynı tel arkadaştada war ama onunki uyum sağlıyr bana google playi güncelle fln dediler ama güncellemeyi bilmiyorum başka nasıl indirebilim o oyunu apk dsyasını flnda denedim ama olmadı bilgin warsa yardımcı lursan sevinirim ?

    YanıtlaSil
  19. Adsiz
    Arkadaşının rami farkli markadir senin ki farkli bu olabilir samsunglarda tegra mali var mesela bazi oyunlar tegra ya olmuyor desteklemiyor. 2. bir secenek ise senin android yazılımın güncel değildir 4. kaç bilmiyorum onu da kontrol et.

    Nasıl yüklerim? Bu iki türlü yüklersin 1. google play 2. olarak sistem dosyalarini ve apk dosyasini nidirip telefona atarak kurabilirsin başka seçenek yok 2. seçenek de olmuyorsa mutlaaka ilk bahsettiğim sorunlardan vardir telefonunda

    YanıtlaSil
  20. Onur kardeş şimdi bende galaxy s4 var senn indir dediğn dosyayı indiriyorm 3 tane dosya 1 tanede soru işareti olan bi kağıt çıkıyor dosyalarında içini açıyorm onlardada soru işareti yazn kağıt var telefonda gizli dosyaları gösteri ve bilinmeyen kaynakları aktif ettm fl commando oyunu için nasıl yapabilirm bu hileyi bilgn varsa yardmcı olabilirmsn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tunahan dostum söyle acıklıyayim o linkte 3 tane dosya yok yanlış yeri indiriyorsun buyuk ihtimalle dosyalari görunutle demeden direk sayfa acılır acılmaz sag tarafta indir diceksin

      GLU PATCHER v2.0.apk << su isimli bir dosya inecek ve bunu telefona atıacksın eğer telefonda apk kurucu yok ise google playdan apk installer yukliyeceksin ve o program ile indirdigin apk yi kuracaksın sonrasi yukarida yaziyor zaten bunları yaparken internetin kapali olsun

      Sil
  21. Saol kardeş sonunda yaptım o yazdıklarınn hepsini yapmıştm zaten olmadı ondan sonra o hileyi googledn indirdm kurdum oyuna girdm oldu saolasn .d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ben linki reklamla kapattıgım icin tıkladıgında baska dosya iniyor sen onu oyunun dosyasi saniyor olabilirsin :)

      Sil
  22. Kardeş bişey daha sorucm başka bir gku oyunu indirirken -16000 küsür geliyo glu hilesini açıyorm -30 kalıyor bu ndn olabilir "UÇUŞ MODI" KAPALI :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer glu hilesini açarken internet açıksa bu sebep oluyor olabilir :D

      Sil
    2. hocam kolay gelsin.dediklerini yaptım.ama frontline commando da işe yaramadı.samurai oyununda çalıştı.niye böyle oldu anlamadım.

      Sil
    3. hocam samurai oyununa yaptıgın gibi ayni taktikleri bu oyunda da yap bir şeyler atliyor olmalısın

      Sil
  23. hacı eline sağlım kurdum oldu gerçi tadı kalmadı pek oyunda herşeyi fulledikten sonrada neyse :D ama işim bittikten sonra indirdiğim ve yüklediğim bütün uygulamaları sildim sonra başka bi oyun yükledim ama ondada glu eksi bilmem kaçlarda göründü direk demek hala telefon içinde bişeyler var onu nasıl silebiliriz bilgilendirir misin illa telefona resetmi atmak gerekcek

    YanıtlaSil
  24. O hile kullanana kadar sinir ediyor kullandıkdan sonra oyunu bır daha acmıyorsun bende de cok oldu :D
    Oyunu tamamen kaldir sonra o program kaldir oyunu tekrar yüklemeyi bir de dene işini görebilir

    YanıtlaSil
  25. sanmıyorum öyle olacağını ya misal ben eternity warrior 2 de yaptım işlemi sonra sildim bütün indirdiklerimi ve yüklediklerimi bu sefer başka bi oyun indirdim ama ondada glu eksilerde başladı direk

    YanıtlaSil

Yeni temamızı beğendiniz mi?

İzleyiciler

Blog Arşivi

iletişim için

Ad

E-posta *

Mesaj *

item