Windows 8.1 Theme Pro Apk Özel




Arkadaşlar merhaba.

Çok şahane ve çok şık bir tema paylaşiyorum bu temayi çok önceden satın almıştım ve baktım ki çok talep var paylaşmak istedim aramayin başka yerde bulamazsiniz sadece androidlobi de bu tema mevcut windws 8.1 temasi ayni birebir  normalde 2$ ama ben size ücretsiz veriyorum sizden tek ricam bir yorum yapmaniz ve siteme devamli takip etmeniz reklamlı linklere tıklamaniz yeterli benim için  umarım beğenirsiniz

windows 8.1 theme 



Açıklama
DETAYLI BİLGİ VE SORUN ÇEKİM İÇİN AŞAĞIDAKİ OKUYUN!

★ ★, Windows 8.1 tema

, Windows 8.1 tema Seçme:
- Kolay kurulum yükleyici
- 30 HD widget'ları (Ekran Görüntüleri):

Http://bit.ly/17QNgkf: Ayrıca tabletler, Windows 8.1 Tema check out

Nasıl kurulacağını aşağıda okuyun.

Keyfini çıkarın.

ŞARTLAR ===== (!) =====

1.. , Windows 8.1 tema
2. Ultimate Özel Widget (UCCW): http://bit.ly/TMyXI0
3. Nova / Apex Launcher.


TALİMATI ==========

1.. Windows Installer 8.1 kullanarak, Windows 8.1 tema yüklemek
2. "UCCW" için pazar arama. (Vasudev itibaren) ücretsiz app UCCW indirin
3. Nova / Apex Launcher yüklü olduğundan emin olun (veya deposundan indirebilirsiniz)
4. Tez ayarlarla kurulum başlatıcısı (aşağıya Nova ayarlarına bakın)
5. Bir menü açılır kadar ana ekran tuşuna basın
6. Widget seçin
7. UCCW Seçiniz
8. İstediğiniz türü / boyutu veya Widget (4x3) seçin
9. İstediğiniz cilt tipini seçin
10. Buraya dokunun!


NOVA AYARLARI ==========

• Masaüstü
Masaüstü Izgara: 7x4
Genişliği margin: yok
Yükseklik margin: small

• Dok
Dock'u devre dışı

• Bakın ve hissedin
Bildirim çubuğunu devre dışı


EKSTRA BİLGİ ==========

Sıcak noktalar
• Sıcak noktalar modu UCCW> menü düğmesi> Moda Hotspots etkin / devre dışı edilebilir.

• Sıcak noktalar modu KAPALI: düzenleme modu
Şimdi widget'lar üzerinde basabilirsiniz ve bir "düzenleme" ekranında alınacaktır. Burada, her "tıklanabilir alanı" kendi apps bağlayabilirsiniz.

• ON Hotspots modu: aktif modda
Her şey widget basarak apps götürecek, artık aktif.


--------------
• Güncellemeler:
Tema UCCW için kullanılabilir yeni özellikler akordeon şey güncellenecektir. Ben doğaçlama bu tema yakaladı tutmak ve bu uygulamayı güncelleyeceğiz. Güncellemeler her zaman özgür olacak! Özel widget'lar / simge 'nin e-posta beni için.

Benzer Haberler

Program 5485917876685008069

Yorum Gönder

Yeni temamızı beğendiniz mi?

İzleyiciler

Blog Arşivi

iletişim için

Ad

E-posta *

Mesaj *

item