Order &Chaos Online v2.2.0 (APK+DATA)


WOW oynadınız mi? ben oynadım ama o kadar bağımlılık kadar değil sadece 1 2 kere mi ne girdim denedim nasıl diye beni hiç sarmadi ingilizce oluşundan mıdır nedir lvl kasmalari da zor sonra direk çıktım bu da wow tarzi bir oyun cok fazla hayrani olan bir oyun denemek isterseniz ücretsiz Order &Chaos Online  indirebilirsiniz
Order & Chaos Online - screenshot Order & Chaos Online - screenshot

Order & Chaos Online - screenshot Order & Chaos Online - screenshot

APK LİNKİ
DATA LİNKİ
!!! KURULUM !!!

1. APK ve DATA dosyalarını indirin.
1.1 DATA dosyalarının aynı klasöre indiğinden emin olun.
2. İndirdiğiniz data dosyalarının uzantısı .001, .002, .003, .004 şeklinde olacaktır. Bu dosyaları .rar'dan çıkarabilmek için HJ Split programına ihtiyacımız var. Buraya tıklayarak HJ Split programını indirin ve bilgisyarınıza kurun. Programı açın JOIN'e tıklayın Input File'a sonu 001 olan dosyayı seçin. Output bölümüne ise dosyaları çıkarmak istediğiniz klasörü seçin. (HJ-Split Nasıl Kullanılır? Videolu Anlatım
3. .rar'dan çıkartmış olduğunuz 
"com.gameloft.android.ANMP.GloftMMHM"
 klasörü  "SDCard/Android/obb" içerisine atın. 
(Eğer cihazınızda Android ve obb klasörü yoksa kendiniz oluşturun)
4. APK dosyasınıda hafıza kartınızda herhangi bir yere atın. 

5. APK dosyasını yükleyin. 
6. Oyunu çalıştırın.

Benzer Haberler

Oyun 203476134163550766

Yorum Gönder

Yeni temamızı beğendiniz mi?

İzleyiciler

Blog Arşivi

iletişim için

Ad

E-posta *

Mesaj *

item