Grand Theft Audo III Full Apk SD indir





çocukluğumuzun en heycan verici oyunu gta ne severdik arabayla milleti ezmeyi  hilelerini yazıp silahlar almayi oyun görev ustune kurulu ama kimse görev yapmazdı sadece  oyundaki sanal insanları vurmak kesmek hırsızlık yapmak katliam  polislerle catışmaya girmek  en sevdiğim de tankı alıp  şehri patlatmaktı 5 tane yıldız ile cıa ve fba gelirdi  merak ediyorum gta 3 grand theft auto 3 ile de bunlar mumkun mu ? ben denemedim siz denerseniz bana da söylermisiniz?  oyun 5$ ben size ücretsiz sunuyorum iyi oyunlar.

DİKKAT

Bir çoğumuzun çocukluğundan beri oynadığı bu oyun bu andan itibaren android  uygun cihazlarda. Bilgisayar sürümünün aynısını android amaçlı çıkmıştır.Market fiyatı hayla dört .99 dolar kalan bu oyunu sizlere bedava sunuyoruz.Oyun 320x240 pixel ve yukarı her telefon amaçlı uygundur. Ancak 320x240 pixelli telefonlarda kasmalar yaşanabiliyor.İyi oyunlar..


Kurulum;
İndirdiğiniz APK dosyasını kurun fakat oyuna girmeyin.
İndirdiğiniz SD dosyasını Android/Data atınız.
Oyunu İnternet Bağlantısı olmadan çalıştırınız.
(Android 2.2+)

APK


ADRENO İŞLEMCİLER İÇİM


POWER VR İŞLEMCİLER İÇİN



TEGRA 2 İŞLEMCİLER İÇİN







Benzer Haberler

Oyun 3118236129648534937

Yorum Gönder

Yeni temamızı beğendiniz mi?

İzleyiciler

Blog Arşivi

iletişim için

Ad

E-posta *

Mesaj *

item